Thursday, January 9, 2014

Lupa

Astaghirullah....
dlm kesibukan menunaikan amanah...
aku lupa...lupa medoakan saudaraku..
sudahlah aku tidak dpt berjuang bersama
sudahlah aku tidak berkongsi lapar dahaga
sudahlah aku tidak berkongsi rasa takut dan derita..
maafkan aku saudara2 ku...

hari ini, Allah buka semula mata
melihat derita saudara2
dirogol, dibunuh diseksa
derita lapar dan dahaga
kesejukan dgn pakaian yg nipis
siksanya si anak kecil
kuatnya semangat ibu yg melindung
beraninya ayah yg berjuang
Allahu rabbi....bantulah saudara2ku...

tidak adil rasanya bila aku disini begini
sedang mereka di sana begitu
bukan kah kami ini satu?
saudaraku, bagaimana akan aku mengadap wajahmu nanti
tiada aku bila kau perlu

Tuhanku...Allah yg satu....
percepat kemenangan kami...
bantu kami menentang musuh2 kami...
tingkatkan kesabaran & semangat juang kami..
sekalipun kami gugur di tengah jalan, moga Syurga ditempatkan kami nanti
Amin

#pray4muslimsaroundtheworld

0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger