Sunday, January 19, 2014

Hantu Kentut


di suatu petang yang hening dan pening,
tiba2, satu bunyi letupan kecil memecah keheningan & baunya menambah kepeningan...
Humaira lantas bertanya
"siapa yang kentut tu?????"
(identiti pengentut dirahsiakan demi menjaga imej)
:D
dengan segera si pengentut mengangkat bahu tanda beliau x tau menahu malah x mau amik tahu langsung kunun2
Humaira berfikir sejenak...sorang demi sorg dipandangnye...
agaknye bg Humaira, xade seorang pon yg layak dipersalahkan atas bunyi dan bau kentut tsebut...
tiba2 Humaira bersuara "Hantu Kentut kot.."
ibu : "ada ke Hantu Kentut?"
merah : "ada...org yg mati mase terkentut...sakittt"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
krikk krikkk
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
err agaknye,sakit sgt tu yg trus mati
ok, klako sgt Humaira
tsembor air kopi ibu & abah


2 comments:

Unknown said...

Comelnyer Humaira, teringin nak ade baby girl....saya ade 2 boys... anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

Hanie(SHMA) said...

hahahha .klakarnya humaira

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger