Friday, August 31, 2012

Saya ini marah!! *ala2 Abd Wahab & Abd Wahub

2,3 ari ni rajin aku hapdet blog..
dan ini entri yg ke 2 utk ari ni...
KENAPA???
sbb sejak azali lg..mmg aku suka menulis..
dan aku juga meluah dgn tulisan..
dl..bila aku stress, aku akan wat mcm ni..




tp skang, aku dh matang...
bile stress muke aku mcmni...





ahahah aku tipu...
sebenarnya mcmni...



kadang2..kite tpaksa pretend that everything was ok...
demi org2 yg kita syg...
tp sbnrnya mengorbankan perasaan sendiri adalah sgt sakit..
sakit kepala..sakit hati * mmg kepala bdenyut2 skang ni...

kadang2..kita tertanya2..kenapa org sengaja wat2 xphm???
hakikatnya...sendiri punya hati, sendiri tau..sendiri tanggung,janji gua punya hal setel!!! gtu kan??
kijam betol hakikat donia..heheh!!
penat nye bersabar...dan sbb itulah ganjaran pahalanya berbaloi...

sy sgt marah tp sy diam...
sy sgt sedih...jd saya menangis...
sy sgt penat...sy xdpt kawal keadaan..sy xdpt tunaikan kehendak semua org...sy xdpt puaskan hati sndiri...
JADI
sy sgt2 tertekan...

oh Tuhan...:'(






0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger