Monday, August 27, 2012

Hadiah untuk diri sendiri...

14 hb Ogos yg lps, genap umur saya 29 thn..
saya tgk muka di cermin..
makin tua sudah saya..hmmmm
saya pikir2..apa nak bg pada diri sendiri..
siapa tau entah saya akan bertemu hari lahir saya yg akan dtg atau tidak...

sy pikir2 lg...
anak saya sudah 3..
tanggungjawab saya sudah bertambah...
mahu didik anak, mahu didik diri sendiri..dan mahu melengkapi kekurangan suami seperti mana dia kepada saya...
masih sempatkah saya...??
aduhh..saya selalu leka..

saya pikir2 lagi...
umur saya sudah banyak...
banyak juga yg saya belum buat..
banyak lagi yg belum saya capai...
*tunduk
"saya mahu jadi lebih baik..."

Ya Tuhan..permudahkan saya, dlm melaksanakan segala niat saya...
Amin...

Ini hadiah saya untuk diri sendiri...
untuk mengingatkan saya...
dari mana saya dtg..
dan ke mana saya akan kembali...

 

0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger