Friday, November 19, 2010

Mencoba...:)

mmmmm..wanginye bau kek yg kubakar itu..
xsabo nak mam..
  
hehe...
arini prasaan bercampur baur..
sm mcm smlm..tp arini ok ckit..
sbb arini aku brusaha memperbaiki diri..
n aku hepi aku dpt wat wpun sikit..
insyaallah esok aku cuba lg..
utk jd yg lebih baik dr ari ini..

bukan senang jd housewife ni..
bg aku, bl mcm2 aku xsempat buat, aku rasa teruknye aku..
para housewife di luar sana..adakah hamba seorang ataupun tuan hamba juga??
hmmmm...
nak share ngan u all...
ms suami sibuk uruskan korban utk raya..
gatai tgn amik DSLR suami...
my very own snap of my daughter, Humaira...







suke plak bile tgk gambo2 ni...

hmmm..wangi btol la bau kek dlm oven ni..
kat luar plak mendung2 nak ujan..
mmg sesuai amat la..hehe

content ari ini sgt tidak tersusun..
ish3..merapu2...
k lah..sebeluk kemerapuan ini berlarutan...
hamba mintak diri dl...

oooppp..
sat2 sebelum tu nak wat kesimpulan ckit..
dlm entri kali ini..
diriku telah berusaha dan mencuba utk...
jd lebih baik...dan
snap pic pakai DSLR suami (ngehehe)
k..dah..bubbai...


0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger