Sunday, February 17, 2013

tak nak balik!!


Assalamualaikum

*nguap
Sgt2 ngantok..tp nk tulis jgk entri br! Nak tulis sementara aku masih di sini..
Huwaa xmo blk! Nk duduk sini!



Anak sentiasa akan jd anak..
Di mana pun.. Siapa pun kita menjadi.. Anak adalah anak..

Di sini, lain rsnya, bl2 org2 itu..org2 kesayangan aku..ada di dpn mata..
rs rindu menyorok muka, rs gembira terpancar di mata..

Huu huu..aku xmau blk..
Itu kata hati seorg anak yg merindu..
Sedang hakikatnya jelas..
Aku juga isteri dan ibu..
Suami perlu nombor 1..
Anak2 juga amanah Allah kepadaku..



Hati..harus bertoleransi
Sila bertoleransi!
Tolong bertoleransi!
Aku mengingatkan aku..
Utk berpijak di bumi nyata..
Bhw inilah yg ditentukan utk aku..



Perancang terbaik hanya Dia..
Wpun jauh di mata.. Moga aku sentiasa di hati mereka..
Di dalam doa, sentiasa aku sebut mereka..
Aku xdpt memberi harta..
Aku hanya ada doa, utk kita terus bersama, di Jannah Nya..


Mama, abah..
Rindu dan sayang..sentiasa utk kamu..

*nanges

0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger