Tuesday, January 3, 2012

azam 2012 (1st time berazam..err)

honestly..ni mmg 1st time aku berazam...
sblm2 ni aku berazam xserius pom..sbb aku tau aku xkan cuba gapai...(isk3)
tahun ni ader 1 semangat yg buat aku rs nak berazam...& cuba sedaya upaya utk capai..
me jugak nak buat wishlist...:)

Azam 2012 aku adalah:

1) Semua org nak jd wanita berkerjaya..tp rezki aku bukan di situ...so, aku nak lebih serius dlm apa yg aku wat..Fulltime crafter...lebih produktif lg hendaknya....

2) Fully bf my twins

3) Bg parents duet jajan every months..(mencari keberkatan rezki)

4) lebih positif dan ceria dlm hidup..(wih 3 boys including en somi...humaira..commitment as fulltime h/w and crafter...hrp aku dpt handle stress dgn cara yg betul....)

5) setiap hari menjadi hamba Allah yg lebih baik dr semalam...Amin...

ok..ckp kot....kita cb tunaikan yg ni dl....Insyaallah....

0 comments:

Post a Comment

 

(c)2009 IzaKama. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger